per entregar les cartes a ses majestats
El Mag Rubisenc obre el seu campament per als nens de Rubí del 2 al 4 de gener
L'emissari dels Reis Mags serà al Museu Municipal Castell, on també es realitzaran activitats com l'elaboració de fanalets o penjar missatges a l'Arbre dels Desitjos

image-1
Rubí ja està preparada per a la visita de Ses Majestats els Reis Mags d’Orien el proper 5 de gener. Com altres anys, Melcior, Gaspar i Baltasar arribaran a la sala Escardívol i després protagonitzaran la tradicional cavalcada pels carrers de Rubí per saludar tots els nens de la ciutat.
Uns dies abans de la visita dels Reis, el Mag Rubisenc obrirà el seu campament ubicat al Museu Municipal Castell (MMUC) perquè els nens i nenes puguin entregar-li les seves cartes. L’emissari de Ses Majestats atendrà visites del 2 al 4 de gener, entre les 16:30 i les 20:30 hores.
Per garantir la màxima comoditat dels assistents, s’entregaran tiquets d’accés en el moment d’arribada al campament. Es donaran exclusivament als nens fins a 12 anys per evitar pràctiques poc respectuoses amb la resta de la gent i l’accés serà per rigorós ordre d’arribada. Els familiars i altres acompanyants podran accedir al pati del Castell per portar i recollir els nens, que entraran sols a conèixer el mag.
Per acostar l’experiència d’aquesta visita als petits de la ciutat, aquest any es reservarà la primera visita el 2 de gener a nens i nenes amb diversitat funcional.
Activitats al castell
Tots podran aprofitar la seva visita al campament per elaborar fanalets de Reis, destinats a guiar el camí de Ses Majestats la nit del 5 de gener.
Notícies relacionadesUna vegada més, els nens també trobaran als jardins del Castell un Arbre dels Desitjos on podran penjar les seves il·lusions per a la ciutat. Entre tots els que deixin escrit el seu desig s’escolliran, per sorteig, els nens i nenes que pujaran a l’escenari durant l’arribada dels Reis la nit del 5 de gener.
Més notícies de Rubí
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026
- «Genocidi» a Gaza El Govern aprovarà dimarts el decret d’embargament a Israel després de resoldre els esculls a duanes
- El piromusical dels Estopa