ECONOMIA LOCAL
Les dues millors iniciatives comercials de Rubí opten a un premi de 5.000 euros
La iniciativa pretén "fomentar la implantació de noves activitats comercials a la ciutat", segons explica l'ajuntament
calle-rub
Les persones emprenedores que vulguin optar alsPremis a les Millors Iniciatives Comercials 2019, convocats per l’Ajuntament de Rubí, poden presentar la seva candidatura fins al 20 de setembre a qualsevol de les dues Oficines d’Atenció a la Ciutadania (OAC) o a la Finestreta Única Empresarial de Rubí (FUER), situada a la Masia de Can Serra.
Els Premis a les Millors Iniciatives Comercials atorguen dos premis de 5.000 euros a cada un als dos millors projectes implantats durant l’any. “Hi poden optar les persones físiques i jurídiques que durant l’any 2019 tinguin previst obrir o hagin obert un establiment comercial a la menuda o bé tinguin previst traslladar o hagin traslladat a un nou local comercial una activitat ja en funcionament”, expliquen des de l’ajuntament.
“Fomentar la implantació de noves activitats comercials”
El consistori convoca aquests ajuts per“fomentar la implantació de noves activitats comercials a la ciutat i l’emprenedoria comercial i promoure l’ocupació de locals buits”. Només poden optar-hi les activitats que es desenvolupin en establiments ubicats dins de la Trama Urbana Consolidada de Rubí.
Notícies relacionadesEls dos establiments guanyadors seran triats per “un jurat expert d’acord amb els criteris de valoració establerts en les bases”, afirmen des de l’ajuntament.
Més notícies de Rubía l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- La xacra de la corrupció El cas Plus Ultra va blanquejar diners de "persones amb sancions"
