On Catalunya
Han intentat reanimar-lo sense èxit
Cambrils: mor ofegat a la platja un home de 73 anys
La víctima era de Sabadell i estava allotjada en un hotel de la localitat
Un home de 73 anys ha mort ofegat aquest dimecres a la platja de Cambrils (Baix Camp, Tarragona). Segons ha informat el consistori, la víctima era de Sabadell i estava allotjada en un hotel de la localitat amb la seva família.
Els fets s’han produït a la platja del Cap de Sant Pere a les 10.30 hores, quan s’ha localitzat un home que s’estava ofegant al mar.
Fins al lloc dels fets s’han desplaçat tres ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). Durant més d’una hora, els sanitaris li han practicat maniobres de reanimació, sense èxit. En l’operació també han intervingut dotacions dels Mossos d’Esquadra i de la Policia Local de Cambrils.
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
