Publicitat

El marxandatge de ‘Perro Sanxe’ provoca la caiguda web de la botiga del PSOE

El marxandatge de ‘Perro Sanxe’ provoca la caiguda web de la botiga del PSOE
1
Es llegeix en minuts
El Periódico

L’alta demanda de marxandatge de ‘Perro Sanxe’ ha col·lapsat la pàgina web de la botiga del PSOE. El partit va posar ahir dijous a la venda productes amb aquest lema, que va començar com una crítica al líder socialista, Pedro Sánchez, però que la formació ha convertit en un reclam a favor del president del govern espanyol.

Així, el PSOE ha sabut aprofitar un dels atacs de l’oposició cap a Pedro Sánchez per obtenir rendibilitat econòmica. I ha posat a la venda samarretes amb el lema ‘Perro Sanxe’ a 4,99 euros així com pins a dos euros, que també inclouen la versió en femení del sobrenom.

Notícies relacionades

Pedro Sánchez ja va esmentar aquest ‘mem’ quan va acudir al pòdcast ‘La Pija y la Quinqui’. «Hi ha un mem que m’encanta. ‘Más sabe Perro Sánchez por perro que por Sánchez’», va admetre entre rialles.

 Begoña Gómez, la seva dona, va ser la primera a lluir aquest pin en la celebració del resultat de les eleccions a la seu de Ferraz i no va passar inadvertida a Twitter. Ara, amb la venda oficial del marxandatge, han col·lapsat la web. També el PSOE va felicitar el Dia Mundial del Gos amb aquest mateix mem.