Campanya electoral 23J
Yolanda Díaz: «El debat serà un cara a cara de clatellades entre dos homes que miren al passat»
Multimèdia / ¿Qui serà president? Els escenaris més probables
Així estan les enquestes del 23J més enllà de les prediccions

La candidata de Sumar a la Presidència del Govern, Yolanda Díaz, ha augurat aquest diumenge a Sevilla que el debat de demà entre els aspirants del PSOE, Pedro Sánchez, i el PP, Alberto Núñez Feijóo, serà «un cara a cara de clatellades entre dos homes que miren al passat», i per tant «aportarà molt poc».
En un míting a Sevilla, Díaz ha assenyalat que el debat serà «propi dels anys 90», i no estaran presents «la vida de les dones» o «els salaris».
No mirarà, per tant, «l’Espanya del futur» que vol «més drets», «més felicitat» i «més temps per viure», sinó «el bipartidisme».
«Aquest debat de clatellades entre dos homes que miren al passat no representa el nostre país», ha conclòs la també vicepresidenta segona del Govern.
El debat, moderat pels periodistes Ana Pastor i Vicente Vallés, s’iniciarà a les 22.00 hores en totes les cadenes de ràdio i televisió d’Atresmedia, i un equip mesurarà el temps de les intervencions dels dos candidats perquè siguin proporcionals.
Aquest cara a cara es produeix després d’intenses negociacions entre els equips dels dos partits, i després de la negativa del PP de participar en un altre debat a quatre organitzat per RTVE el dia 19 de juliol i al que només assistiran els líders del PSOE (Sánchez), Sumar (Díaz) i Vox (Santiago Abascal).
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE