Eleccions 23J
Feijóo promet abaixar l’IRPF als que cobrin menys de 40.000 euros
El líder del PP i candidat a presidir el Govern, Alberto Núñez Feijóo, ha promès rebaixar l’IRPF «en els primers 100 dies» als que cobren menys de 40.000 euros perquè afrontin la inflació.
Ho ha dit en un acte del PP a Barcelona sobre el seu projecte econòmic, davant empresaris, directius i dirigents del partit.
També s’ha compromès a fer una auditoria dels comptes públics i crear un govern «molt més petit» amb menys ministres.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Al tancament del mercat La CNMC es disposa a aprovar l'opa sobre el Sabadell amb compromisos assumibles per al BBVA
- OBRES A L'ESTADI La gespa del nou Camp Nou, a punt
- Comissió d'investigació El Govern central enviarà el CNI a les elèctriques a partir d'aquesta nit per recaptar dades per l'apagada
- Segons l'Idescat Sant Just Desvern torna a ser el municipi amb més renda per càpita, per davant de Matadepera i Tiana
- Perspectives El Govern manté en el 2,6% el creixement del 2025 malgrat la incertesa pels aranzels