Eleccions
Junqueras acusa Junts i Trias de «desdir-se de l’independentisme»
El president d’ERC s’ha presentat com l’única opció independentista que no s’amaga
L’erràtica campanya d’ERC i Ernest Maragall per a les eleccions municipals de Barcelona
Oriol Junqueras activa la crida al vot útil independentista per doblegar els socialistes en les eleccions municipals
El president d’ERC, Oriol Junqueras, ha presentat el partit que lidera com l’única opció independentista que «no s’amaga». «Nosaltres sempre hem sigut independentistes; ho som i ho continuarem sent», ha dit, mentre ha acusat Junts i Trias de «desdir-se’n».
«Aquells que s’han dit independentistes en els últims anys per conveniència, perquè creien que els convenia per mantenir-se en el poder, ara se’n desdiuen, se n’amaguen i s’avergonyeixen». També ha enviat un missatge al candidat a l’alcaldia de Barcelona, Xavier Trias. «El senyor Trias ens dona una recepta: fotre’ns. Doncs aquest país no té per què fotre’s, nosaltres volem que aquest país tiri endavant».
A més de Junqueras, a l’acte electoral a Girona aquest diumenge hi han assistit també la delegada territorial del Govern a Girona, Laia Cañigueral; la diputada Marta Vilalta; l’alcaldable per ERC a Girona Quim Ayats; l’exdiputada Dolors Bassa i el conseller Joaquim Nadal.
- La nova ordenança municipal Tarragona exigirà el català a la retolació de nous comerços i estudia ajudes econòmiques
- Ús social del català Tarragona impulsarà al juny una Taula pel Català inspirada en el model de Terrassa
- El plaer de menjar Menús creatius, vins del Priorat i vistes a les vinyes: l’experiència gastronòmica que triomfa en un poble de 345 habitants
- Festiu ¿Quins centres comercials (i en quins horaris) obren demà, Dijous Sant, a Barcelona i a la resta de Catalunya?
- Un informe tècnic ho avala Recaptar més IBI i sortir del mercat tensionat: Badia del Vallès aspira a la seva independència econòmica en una dècada
