Congrés
Casero (PP) s’equivoca una altra vegada: vota sí a investigar les clavegueres policials de Rajoy

El diputat del PP que es va equivocar en la votació de la reforma laboral i va facilitar que tirés endavant, ha tornat a fallar a l’hora de prémer els botons. Aquest dijous, Alberto Casero ha recolzat la creació d’una comissió d’investigació sobre les clavegueres policials durant l’etapa de Mariano Rajoy, el seu antic cap.
Qui va ser mà dreta de Teodoro García Egea en la formació popular no ha posat cap excusa i ha assumit l’error davant la direcció del PP. Els diputats han votat dijous a la tarda una desena d’ocasions, des de l’entrada de Suècia i Finlàndia a l’OTAN fins a debats de totalitat sobre desenvolupament sostenible, passant per la comissió d’investigació.
- QUATRE ANYS DESAPAREGUT La mare que va llençar a les escombraries el cadàver del seu fill discapacitat patia un «deliri místic»
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- Innovació residencial Així és la casa de dues plantes d’Amazon: una llar amb tot inclòs i per menys de 25.000 euros
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- Barcelonejant Les 56 espelmes de Collboni i l’optimisme de la Casa Gran empresarial
- Alerta INUNCAT La pluja torrencial colpeja el Vallès, el Maresme i el Barcelonès i deixa calamarsa i riuades en diversos municipis
- Ésser humà avui
- BAIXA CONTRA EL VALÈNCIA Flick critica De la Fuente per alinear Lamine Yamal lesionat
- Protecció de la fauna Les poblacions de linx ibèric d’Espanya i Portugal trenquen el seu aïllament i aconsegueixen connectar-se