Possible delicte
El PSOE denuncia el tuitaire Alvise per calúmnies contra Óscar Puente
zentauroepp40559291 madrid 16 10 2017 politica rueda de prensa de oscar puente t171016134153 /
El PSOE ha denunciat davant la Fiscalia de Valladolid el tuitaire Luis Pérez Fernández, conegut a les xarxes com Alvise, «per la publicació a les xarxes socials Twitter i Facebook de missatges de naturalesa greument ofensius per al Partit Socialista Obrer Espanyol i per al Sr. Óscar Puente Santiago, membre de la Comissió Executiva Federal del PSOE i Alcalde President de la ciutat de Valladolid».
Els socialistes assenyalen Alvise per un delicte de calúmnies amb publicitat, segons avança eldiario.es. A la denúncia, datada l’1 de setembre, també apunta «contra tots aquells que puguin aparèixer com responsables dels fets ara posats en coneixement del Ministeri Fiscal». Aquest moviment suposa la primera vegada que el partit reacciona contra Alvise, tot i que també havia carregat contra José Luis Ábalos i Salvador Illa.
Notícies relacionades
Aquest estiu, un jutjat va acordar una sèrie de diligències sobre les vacances de l’alcalde, segons el TSJCiL. El cas va ser revelat pel mitjà digital «Okdiario» que va assegurar que l’alcalde va adjudicar un contracte de gairebé 200.000 euros a una empresa de Sergio Zaitegui, que va pagar el lloguer del iot en el qual Puente i la seva filla van estar de vacances a Eivissa i Formentera el setembre del 2020.
Puente sempre ha afirmat que no ha de parlar de la seva vida personal i ha recalcat que ell sempre es paga les seves vacances i per tant tot el que es publica en relació amb això «no és cert».
- Conseqüències del temporal Les alertes seran "menys invasives" per a casos sense risc imminent
- Smart City Expo Regenerar la zona nord de l’Hospitalet costarà 350 milions
- Les obres del Camp Nou sumen 2 milions d’euros en multes
- Transvasaments de nord a sud Els experts aposten per connectar el Ter amb la Costa Brava
- Religió L’assistència als oficis religiosos a Barcelona es dobla des de la pandèmia
- Música "Tocar amb Di-Versiones és l'hora del pati"
- Després del seu pas per la Josep Carreras L’investigador Manel Esteller fitxa per Sant Pau i no marxa als EUA
- CATA MAYOR Macarrons amb pollastre de la felicitat
- Tradició Súria es converteix en un escenari medieval
- RUTA El tresor més ben guardat de Lloret de Mar
