Rivera critica Arrimadas: «Quan perds la dignitat, no es recupera»
L'actual presidenta de Ciutadans està oberta a negociar els Pressupostos del 2021 amb el Govern

capture-20200925-233908
L’expresident de Cs, Albert Rivera ha carregat contra l’estratègia d’Inés Arrimadas, tot i que sense esmentar-la expressament, a l’afirmar que un pot ser «lax» a l’hora de negociar certes coses, «però ha de tenir dignitat». «La dignitat en la vida, quan la perds, no es recupera», ha afirmat.
«Saben que jo no aguanto ni un minut coses en què no crec i quan veig el que passa [...] Encara bo que vaig dimitir, perquè si he d’aguantar tot això he d’anar escortat davant els meus votants», ha dit Rivera al fòrum organitzat per l’Associació de Directius i Executius d’Aragó (Adea) a Saragossa on ha promocionat el seu llibre, ‘Un ciudadano libre’.
Unes afirmacions que ha fet just el dia en què Arrimadas ha defensat en el ple de Pressupostos la posició del seu partit de votar en contra de les esmenes la totalitat per facilitar la negociació parcial i intentar moderar els comptes.
Pressupostos que per Rivera «són obsolets» i contraris al que marca Europa, amb una pujada dels impostos de gairebé cinc punts a les grans empreses «davant un silenci eixordador».
Rivera (@Albert_Rivera), sobre la negociación de Ciudadanos con el Gobierno: “Uno puede ser laxo, pero tiene que tener dignidad (...) Menos mal que dimití, porque si yo tengo que aguantar todo esto tengo que ir escoltado pero frente a mis votantes”. pic.twitter.com/hMwmsIuBxc
— Fernando H. Valls (@FernandoHValls) 12 de noviembre de 2020
Rivera, que va deixar la política fa just un any, després del daltabaix electoral del seu partit, que va passar de 56 a 10 escons, ha criticat també el suport del Congrés «sense pràcticament oposició» a l’última pròrroga de l’estat d’alarma, de sis mesos, que va tirar endavant també amb els vots de Cs.
Després d’aquesta intervenció, a través del seu compte de Twitter, l’exlíder taronja ha assegurat que mai ha pronunciat públicament «ni una paraula sobre les decisions que pren l’actual cúpula de Cs» al referir-se a algunes informacions periodístiques.
«Tot i que hagi de veure falsos titulars com aquests, no deixaré d’opinar sobre el que em vingui de gust, com qualsevol altre ciutadà», ha remarcat en aquesta xarxa social.
Rivera presideix ara el bufet d’advocats Martínez-Echevarría & Rivera, que aquesta mateixa setmana ha sigut contractat pel PP per recórrer davant el Tribunal Constitucional la llei catalana de lloguers de vivendes.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Reunió entre governs a Palau El nou finançament de Catalunya es convertirà en un acord «bilateral» entre governs dilluns que ve
- Control exhaustiu Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Junta de portaveus El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE