La família reial ja és a Palma de Mallorca
Els reis i les seves filles s'instal·len a Marivent per passar les vacances, que es prolongaran fins al 18 d'agost
Coincidiran amb la reina Sofia, que des de fa uns dies també és a l'illa balear amb Irene de Grècia

GRAF9837. PALMA, 07/08/2020.- El rey Felipe VI (d), la reina Letizia (i), la princesa Leonor (2d) y la infanta Sofía (2i) a su llegada al Palacio de Marivent, en Palma de Mallorca, en el inicio de sus vacaciones veraniegas en Mallorca. EFE/Ballesteros /
La família reial ja és a Palma de Mallorca. El rei Felip VI, la reina Letícia i les seves filles, la princesa Leonor i la infanta Sofia, van arribar divendres a les 21.00 hores al palau de Marivent després d’aterrar a l’illa per passar les vacances d’estiu, segons informa ‘Diari de Mallorca’.
El Rei conduïa el cotxe, que anava darrere d’un autobús, cosa que va despistar els mitjans que hi havia congregats. Al seu costat anava asseguda la princesa Leonor, que va saludar a través de la finestreta les desenes de persones concentrades per mostrar-los el seu recolzament. A la part del darrere del vehicle viatjaven la reina Letícia i la infanta Sofia. Tots quatre portaven mascaretes.
La família reial es reuneix així al palau de Marivent amb la reina Sofia, que ja fa uns dies que és a l’illa acompanyada de la seva germana Irene de Grècia.
La seva arribada es produeix al mig de la controvertida sortida d’Espanya del rei emèrit Joan Carles I, el parador del qual continua sent una incògnita.
L’agenda oficial de Felip IV a Mallorca començarà aquest dilluns. Aquell dia té previst rebre en audiència les autoritats de l’illa. A la tarda, partirà a Petra, el poble de fra Juníper Serra, l’evangelitzador d’Amèrica que critiquen els moviments indígenes per considerar-lo un genocida.
Dimarts, tota la família, incloses les nenes, es desplaçarà al barri palmesà de Son Roca per conèixer de prop el projecte soci educatiu Naüm, que ha rebut diversos reconeixements.
Notícies relacionadesL’agenda política del monarca inclou un despatx amb el president del Govern, Pedro Sánchez, que tindrà lloc dimecres a les 12. 30 hores a Marivent.
Durant la seva estada, el monarca també visitarà les altres illes. Dijous, la família reial partirà cap a Menorca i recorrerà la planta de Coinga, a Alaior, i es reunirà amb representants de la denominació d’origen del formatge de Maó. La setmana que ve es desplaçarà Eivissa. Donarà per finalitzades les seves vacances a les Balears el 18 d’agost.
- Odissea blaugrana "És desesperant com ens tracten"
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Món del cor Les Mamarazzis tindran programa en català a La 2
- salut pública Alerta a Badalona pel desallotjament d’un edifici amb casos de tuberculosi
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Estudi de l’Institut de Salut Carlos III El soroll és el contaminant que més afecta els nens: els experts apressen a limitar el trànsit al voltant de les escoles
- ACTUALITAT BLAUGRANA Tractament conservador per al genoll de Gavi, de moment
- Violència política als EUA Detingut el presumpte assassí de Charlie Kirk, un jove de 22 anys de Utah
- Trànsit aeri Barcelona-el Prat firma el millor estiu de la seva història amb més de 16,5 milions de passatgers entre el juny i l’agost