Puigdemont i Comín acudiran a un míting a Perpinyà
El Consell per la República convoca una concentració a la ciutat francesa per celebrar la sentència del TJUE
puigdemont-i-comin-acreditados
El Consell per la República té previst convocar pròximament una concentració a la Catalunya Nord amb la presència de Carles Puigdemont i de Toni Comín per celebrar la sentència del TJUE. «Aquesta serà, sens dubte, la millor ocasió per celebrar tots els triomfs judicials i polítics que l’independentisme català ha aconseguit en els últims temps», ha afirmat el Consell, que ha qualificat de «victòria rotunda i indiscutible» la decisió del TJUE del 19 de desembre, que reconeix la condició d’eurodiputats de Puigdemont, Comín i Junqueras.
En paral·lel, el Consell assegura que no impulsarà cap acte el 13 de gener a Estrasburg coincidint amb el primer ple del Parlament Europeu, però ha puntualitzat que s’afegirà als actes que es puguin organitzar eventualment des de la societat civil «en exercici de la seva lliure iniciativa».
- IRPF Quant triga Hisenda a retornar-te la Renda el 2026: terminis reals i què fer si es retarda
- Estret d’Ormuz La UE s’enfronta a la crisi energètica per la guerra de l’Iran amb un pla de mínims i sense fons
- La capital catalana El PIB de Barcelona va créixer un 3% el 2025, l’habitatge va pujar un 10%, i la renda familiar, la meitat que un any abans
- Reformes El parc Güell de Barcelona renovarà amb sis milions la il·luminació en camins i espais
- Gastronomia La recepta de Jordi Cruz, jutge de Masterchef, per a un tiramisú de deu: pocs ingredients i un truc clau
