SEQÜELES DEL 10-N
Monedero retreu els seus tres escons a Errejón: «¿T'ha valgut la pena?»
El cofundador de Podem acusa el líder de Més País de dividir les forces d'esquerra en les eleccions
L’exdirigent de Podem Juan Carlos Monedero en una imatge d’arxiu. /
El cofundador de Podem Juan Carlos Monedero ha criticat el líder de Més País, Íñigo Errejón, després d’obtenir tres escons en les eleccions d’aquest diumenge tres escons. «¿T’ha valgut la pena?», ha qüestionat Monedero.
A través d’un missatge a la xarxa social, ha acusat el seu excompany de dividir les forces d’esquerra. «És temps de sumar. Però vam perdre l’alcaldia de Madrid, s’ha trencat Equo, s’han perdut escons per a l’esquerra a 16 de les 18 províncies on Més País no treu res, Barcelona, Biscaia, Cadis, Alacant...», ha indicat.
Notícies relacionades«Si haguéssim estat junts, Vox no seria ara tercera força. ¿T’ha valgut la pena, Errejón?», ha assenyalat Monedero amb referència al resultat de Més País en les eleccions, en què han obtingut dos escons per Madrid i un altre al País Valencià, on es presentaven en coalició amb Compromís, que ja va tenir un escó en les eleccions d’abril.
Es tiempo de sumar. Pero perdimos la alcaldía de Madrid, se ha roto EQUO, se han perdido escaños para la izquierda en 16 de las 18 provincias donde Más País no saca nada, Barcelona, Bizkaia, Cadiz, Alicante...Juntos, VOX no sería tercera fuerza. ¿Te ha merecido la pena @ierrejon?
— Juan Carlos Monedero (@MonederoJC) 10 de noviembre de 2019
En els comicis d’aquest diumenge, Podem ha caigut fins als35 escons, davant els 42 que va aconseguir en les passades eleccions, mentre que Més País ha guanyat tres butaques al Parlament amb 600.000 vots.
- Àgora Muriel, el teu llegat continua viu
- Josep Masalles: "Sempre tinc un pla a, b i c per si la meteorologia obliga a moure’s"
- Cita astronòmica La Generalitat farà un atles divulgatiu per implicar la població en l’eclipsi
- Nil Llop, patinador de velocitat: "De petit jugava a futbol, però fugia per anar a patinar"
- CRÍTICA Cant a la superació amb estil i classicisme
