UNA VERSIÓ DEL GRUP MANEL
Un sindicat demana que declari el grup Manel per un gag de 'Polònia' sobre la policia catalana
La paròdia de TV-3 versiona una cançó del grup català burlant-se dels Mossos
El CSIF ja havia denunciat anteriorment TV-3 per un gag d''Està Passant'

zentauroepp50187254 icult191003195640 /
La Fiscalia de Barcelona ha acordat investigar un segon gag de TV-3 que versionava una cançó del grup català Manel per burlar-se dels Mossos d’Esquadra, arran d’una denúncia presentada pel sindicat CSIF en la qual demanen que els cantants declarin en qualitat de testimonis.
Aquest dimecres, segons ha informat el ministeri públic, els fets denunciats pel CSIF se sumaran a la investigació que es va obrir la setmana passada, per un gag que comparava els Mossos d’Esquadra amb «gossos rabiosos». En aquest segon vídeo investigat, quatre actors interpretaven els membres del grup Manel per parodiar l’actuació dels antiavalots dels Mossos d’Esquadra davant els disturbis en les mobilitzacions per la sentència del procés.
El portaveu del CSIF, Eugenio Zambrano, ha aclarit a EL PERIÓDICO que la denúncia que han efectuat és contra el gag on es versiona la cançó de Manel i no contra els integrants del grup per si mateix, però que sí que s’ha demanat a la fiscalia que tingui en compte els cantants per ser citats en qualitat de testimonis, ja que no s’han desmarcat en cap moment del contingut de la paròdia. «Es versiona la seva música i el seu ball i no sabem en quin grau hi han participat o hi estan d’acord, de manera que demanem que la fiscalia tingui en compte els integrants del grup en qualitat de testimonis i no d’investigats com sí que demanem per a TV-3», ha dit Zambrano.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032