A TV-3
Toni Soler demana disculpes als Mossos pel gag «poc afortunat»
«Ens vam equivocar», admet el director d''Està passant' sobre l'esquetx que comparava la policia amb gossos
Afegeix, no obstant, que «hi ha ferits i detingudes en circumstàncies estranyes que també esperen disculpes»

tonisoler /
Toni Soler, director i presentador d’‘Està passant’ (TV-3), ha fet referència en el seu programa d’aquest dijous a la denúncia que sindicats de Mossos han presentat per un delicte d’odi i injúries contra aquest espai d’humor per un gag que comparava la policia amb gossos. Soler ha reconegut que l’esquetx va ser «poc afortunat» i demana disculpes als Mossos. «Ens vam equivocar», ha dit.
Notícies relacionadesEn @soler_toni té un missatge en referència a la denúncia que alguns sindicats dels mossos d’esquadra han presentat contra #EstàPassantTV3
— Està passant (@estapassanttv3) 24 de octubre de 2019
▶️https://t.co/OnITPfjn3u pic.twitter.com/73HLevD3Va
En el seu missatge, Soler emmarca el gag en el context programa, de contingut humorístic, i defensa la llibertat d’expressió. Però tot seguit fa autocrítica: «Hem de dir que havent vist les imatges, amb analogies i expressions poc afortunades, entenem que hi hagi gent dels Mossos que s’hagi sentit ofesa i per tant els demanem disculpes sincerament. Ens vam equivocar».
Després de les disculpes, Soler al·ludeix alsdisturbis violents de la setmana passada i apunta: «No puc deixar de dir que hi ha molta gent a Catalunya que no només se sent ofesa, sinó ferida, maltractada, hospitalitzada o detinguda en circumstàncies estranyes pels cossos policials i que també esperen disculpes. Que cada un faci el que cregui que que ha de fer».
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»