CAMPANYA RUPTURISTA
La CUP al·ludeix a 'la Roja' per al seu espot electoral
L'actor Sergi López apareix com a contrapunt als candidats de la formació antisistema
La CUP, que es presenta a les eleccions generals del pròxim 10-N, ha presentat el seu vídeo electoral, en el qual al·ludeix a la selecció espanyola de futbol, ‘la Roja’, per demanar el vot als seus electors com «la ingovernable».
En un vídeo molt curós, en la línia d’altres d’anteriors de la formació antisistema, els diferents candidats de la llista electoral de la CUP figuren que són part d’un equip de futbol temorós de jugar un partit.
Notícies relacionadesLa capitana del grup és la candidata de la llista independentista, Mireia Vehí, i els jugadors, la resta de candidats, que es preparen per saltar al camp en un vestidor. El contrapunt el dona l’actor Sergi López, que fa el paper d’un electricista que repara un llum que s’ha fos.
El personatge de López, que parla en castellà, és qui els insta a redescobrir la seva missió: jugar el partit i no decebre el seu electorat que els crida: «Els carrers sempre seran nostres».
- Crim sota investigació Un home mata presumptament el seu pare a Barcelona i intenta suïcidar-se al metro
- L’oncle de Rubiales li llança ous en la presentació del seu llibre
- Per la borrasca Claudia La calitja, la pols sahariana en suspensió, cobreix Barcelona i tota la costa mediterrània
- Afterwork a Casa Seat Mònica Martínez Bravo: "Estem revisant tots els ajuts socials per simplificar-los i agilitzar-los"
- Prosperitat compartida Illa comparteix el seu model territorial a Palma en un esmorzar informatiu de ‘Diario de Mallorca’
- Ordeig insta a "canviar de mentalitat" per al reconeixement global
- El cost de la vida Electricitat, vols, ous i xocolata impulsen la inflació al 3,1%
- Reconeixement Els empresaris gallecs distingeixen amb la seva Medalla d’Or Javier Moll
- La crisi habitacional El BCE estima que l’habitatge a Espanya ja val un 17% més del que correspon
- Valor d’octubre L’índex de referència de l’INE per actualitzar el lloguer puja el 2,25%
