Sobre les relacions sexuals
Cayetana Álvarez de Toledo insisteix després del debat: «Un silenci no és un no»
La candidata popular va mantenir ahir una picabaralla a causa d'aquesta opinió amb Irene Montero i avui ha ratificat la seva opinió
aqu-lvarez-de-toledo-sobre-la-violacin-un-silencio-es-un-no-de-verdad-van-diciendo-ustedes-s-s-s-----un-discurso-muy-peligroso---se-ll /
La candidata del PP a les generals per Barcelona, Cayetana Álvarez de Toledo, ha insistit aquest dimecres que no creu que “un silenci necessàriament sigui un ‘no en les relacions [sexuals] entre homes i dones’. Ho ha dit després que ahir a la nit protagonitzés un agre debat sobre el feminisme en què va qüestionar la reforma penal proposada pel PSOE per canviar el concepte de consentiment en la llibertat sexual.
“¿Un silenci és un no? ¿De veritat van dient vostès sí, sí, sí?”, va assegurar la popular, per considerar que el feminisme s’ha convertit en un “enfrontament absurd entre homes i dones”.
Notícies relacionadesNo obstant, en una entrevista a Catalunya Ràdio, ha aclarit que quan va discutir el principi del “consentiment positiu” no ho va dir “tant per la qüestió de la violència de gènere o les violacions, que és el camp a què ho va portar Montero”. La número dos d’Unides Podem per Madrid li va retreure que “posi en dubte” quan es viola una dona.
“Em referia a un punt del programa electoral del PSOE que em sembla sorprenent i que encarna amb una nova manera d’enfocar l’assumpte de les relacions entre homes i dones, no només d’Espanya, sinó que ve dels EUA, que és consentiment afirmatiu, que és dir que tot el que no sigui un ‘sí’ exprés és un ‘no’, i jo això ho discuteixo”, ha afirmat.
- Dues nenes asturianes amb una discapacitat del 78% aconsegueixen una parada de transport escolar més a prop de casa després d'un any de lluita: "Ha estat esgotador"
- Successos Detingut un fals mecànic a Sabadell que enganyava gent gran amb reparacions inexistents
- Paratges Així és el poble de Barcelona que presumeix d'Aitana Bonmatí: mar Mediterrani, castell mil·lenari i moltes vinyes
- Educació a Catalunya Així són els 9 col·legis de Barcelona de la llista Forbes 2026 de millors escoles d'Espanya: molt anglès i activitats a l'aire lliure
- Mobilitat Anar de Barcelona a Sitges en cotxe per la C-32 ja pot sortir més car que un vol d'anada i tornada a Mallorca
