AL MINUT
undefined46934678 judge manuel marchena c sits between magistrates andres ma190304200756 /
Quarta setmana del judici al procés
Un comissari dels Mossos compromet la tesi dels acusats de l'1-O
El judici al procés al Tribunal Suprem acaba la seva quarta setmana amb els interrogatoris als comandaments policials durant el referèndum de l’1 d’octubre del 2017.
Així hem narrat, en directe, el judici i les seves repercussions en l’actualitat política catalana, amb informacions d’Ángeles Vázquez, Jesús G. Albalat i Daniel G. Sastre.
- Conflicte a l’escola catalana Calendari de la vaga de professors: totes les dates convocades a Barcelona i la resta de Catalunya
- Entrevista Manolo García i Quimi Portet: «El Último de la Fila és tornar a casa; estàvem bojos per la música i això ens continua unint»
- SABORS MARÍTIMS Tres marisqueries per retre's un homenatge
- Salut mental i poder judicial (i IV) La salut mental dels professionals de la justícia, un tabú pendent
- Barcelona, protagonista Jàssera, l’única llibreria de Barcelona dedicada al teatre
