AL MINUT
undefined46934678 judge manuel marchena c sits between magistrates andres ma190304200756 /
Quarta setmana del judici al procés
Un comissari dels Mossos compromet la tesi dels acusats de l'1-O
El judici al procés al Tribunal Suprem acaba la seva quarta setmana amb els interrogatoris als comandaments policials durant el referèndum de l’1 d’octubre del 2017.
Així hem narrat, en directe, el judici i les seves repercussions en l’actualitat política catalana, amb informacions d’Ángeles Vázquez, Jesús G. Albalat i Daniel G. Sastre.
- Adolescent desaparegut La recerca del menor desaparegut a Roses es concentra entre l'Escala i l'Estartit després de trobar la moto d'aigua a Pals
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Nova classificació Girona torna a liderar el rànquing: és la ciutat espanyola amb més persones infidels per metre quadrat
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Miquel Barceló no representa una còpia de Gaudí. És la seva continuïtat més autèntica
- Entrevista Antonio Rial, psicòleg: «Els xavals amb un ús problemàtic de xarxes socials tenen taxes de depressió i ansietat tres i quatre vegades més grans»
