AL MINUT
jcarbo47053814 huelga general190221190203 /
Últimes notícies de Catalunya | Directe
El judici pel procés es reprendrà dimarts que ve a les 9.30 hores amb l'interrogatori a Jordi Cuixart
El Tribunal Suprem va suspendre aquest dijous el judici pel procés fins al pròxim dimarts, 26 de febrer, a les 9.30 hores, quan es reprendrà l’interrogatori als 12 líders i polítics independentistes processats per rebel·lió, sedició, malversació i desobediència. La sessió arrencarà amb la declaració de Jordi Cuixart. Després d’ell només quedarà la de Carme Forcadell, que donarà pas a la fase testifical.
Mantenim obert un fil directe per informar de les últimes notícies sobre Catalunya i el judici al procés. Informen Ángeles Vázquez, Jesús G. Albalat i Daniel G. Sastre.
Referèndum a Catalunya Carles Puigdemont Jordi Turull Oriol Junqueras Quim Torra Judici del 'procés' Polítics catalans presos
- El mètode del forat a la carrosseria: roben un cotxe de 100.000 euros i intenten endur-se’n un de 180.000 a Calonge
- Nova actualització ¿Guanyarà el PP per majoria absoluta les eleccions a Andalusia 2026? Així estan les prediccions més enllà de les enquestes
- Tradició catalana Controvèrsia pel pregó de la Festa Major de Lleida: "El blanqueig del feixisme a les institucions lleidatanes és intolerable"
- Eric Topol, expert en longevitat: “Hi ha moltíssims influencers que venen suplements cars i els atribueixen propietats que no s’han demostrat”
- Retrobament històric Manolo García i Quimi Portet: la química atòmica de rock-and-roll, poesia i desvari de la qual va néixer El Último de la Fila
