Negociació del 'brexit'
Iglesias no recolzarà Sánchez per a "patriotismes estranys" amb Gibraltar
El líder de Podem demana al president del Govern protecció per a la gent treballadora de la zona
El secretari general de Podem, Pablo Iglesias, ha explicat aquest divendres que ha traslladat al president del Govern, Pedro Sánchez, que per defensar la gent treballadora del camp de Gibraltar tindrà el seu recolzament, però "per a patriotismes estranys, no".
El líder de Podem ha explicat en una entrevista a la cadena SER que aquest dijous va escriure al president del Govern i que va ser "molt clar": "Per defensar la gent treballadora del camp del Gibraltar pot comptar amb el nostre suport, per a patriotismes estranys, no".
Notícies relacionadesIglesias ha expressat així la seva posició després que Sánchez hagi confirmat que el Govern manté el seu veto a l’acord entre la UE i el Regne Unit per fer efectiu el 'brexit' mentre no s’assoleixi un acord sobre Gibraltar.
El secretari general de Podem ha insistit en el fet que, per "defensar la gent en una de les àrees més deprimides del nostre país amb el 70% d’atur i una situació enormement greu de la gent treballadora", el Govern podrà comptar amb tot el seu recolzament.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez