Dimiteix el president de la Cambra de Comptes de Madrid després de la seva imputació en el 'cas Lezo'
Arturo Canalda ha presentat la seva renúncia a l'Assemblea de Madrid
El president de la Cambra de Comptes de Madrid, Arturo Canalda, ha presentat aquest dijous a l'Assemblea de Madrid un escrit en què comunica la seva dimissió del càrrec, han indicat a Europa Press fonts parlamentàries.
La renúncia de Canalda es produeix després de la seva imputació en el 'cas Lezo', concretament en el seu presumpte paper en la compra d'Inassa per part del Canal de Isabel II.
L'escrit de renúncia de Canalda ha arribat a la cambra regional a les 9 hores, al ser l'Assemblea de Madrid la que nomena el president i designa per majoria absoluta els consellers de l'organisme.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"