Més de 20 detinguts per la batalla campal del 12-O
La Policia Nacional ha detingut més de 20 persones en una operació que continua oberta a Barcelona i Madrid contra participants en una baralla entre ultres, en què es van llançar cadires i taulesel 12 d'octubre, Dia de la Hispanitat.
Segons han informat a Efe fonts de la investigació, les detencions s'estan produint a Barcelona i a Madrid, després d'identificar en les últimes setmanes, a través de les imatges de vídeo i de les càmeres de seguretat, els autors de la picabaralla, que es va fer viral a les xarxes socials.
Notícies relacionadesLa majoria de detinguts formen part de grups ultres vinculats a grups radicals d'aficionats a clubs de futbol, segons les fonts.
Els detinguts van protagonitzar el 12 d'octubre una violenta i multitudinària baralla a la plaça de Catalunya, als voltants del bar Zurich, on es van llançar taules i cadires, en una baralla que va ser gravada en vídeo, cosa que ha facilitat les identificacions.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"