Montilla, sobre el 155: "Sé el que he de fer" divendres al Senat
zentauroepp40073877 barcelona 12 09 2017 desayunos primera plana con pedro sanc171010101942
L'expresident de la Generalitat José Montilla, que en la seva qualitat de senador estaria cridat a votar divendres que ve al ple del Senat la possible aplicació de les mesures de l'article 155, ha publicat un missatge a Twitter en què assegura que "fa temps" que sap "el que ha de fer".
Notícies relacionadesArticle155
— José Montilla (@JoseMontillaA) 22 de octubre de 2017
Dono les gràcies als bons amics.... i als "trolls" pels seus consells.
Fa temps que sé el que he de fer.
Divendres al Senat. JMA
El suport dels socialistes al 155 ha obert una esquerda al PSC. Aquest diumenge, històrics del sector catalanista del partit, entre ells Raimon Obiols i Laia Bonet, han fet una crida a oposar-se a aquestes mesures. En un manifest publicat aquest diumenge, acusen al PP de voler "abatre el catalanisme" i afirmen que desitjarien que el seu partit estigués “situat enèrgicament contra la brutalitat irresponsable del Govern del PP i contra l'aplicació de l'article 155”.
Dissabte passat, l'alcaldessa de Santa Coloma de Gramenet, Núria Parlon, va renunciar al seu càrrec en l'executiva del PSOENúria Parlon com a mostra de rebuig. Parlon encapçala un sector d'alcaldes que exigeixen al primer secretari del PSC, Miquel Iceta, que dissenteixi de Pedro Sánchez i s'oposi al cop de destral de l'autogovern.
Constitució Espanyola Senat Twitter PSC PSC Independència de Catalunya Article 155 de la Constitució Declaració unilateral d'independència (DUI) José Montilla
- L’Exèrcit espanyol demana a les empreses drons barats i fàcils d’utilitzar
- Tensió global Khamenei defensa el bloqueig d’Ormuz i provoca un altre dia negre als mercats
- Anàlisi Trump s’arrisca a una recessió mundial
- L’Iran i Hezbol·là llancen una operació conjunta sobre Israel
- Tensió global La guerra a l’Iran complica els plans de pau a Ucraïna i Gaza
