Iñaki Urdangarin i el seu exsoci Diego Torres sabran aquest dijous si l'Audiència Provincial de les Balears acorda alguna mesura cautelar després d'haver sigut condemnats a 6 anys i 3 mesos de presó i 8 anys i 6 mesos, respectivament, per diversos delictes de corrupció i fiscals en el 'cas Nóos'. Tots dos estan citats a les 10.30 hores en una vista que va sol·licitar la Fiscalia Anticorrupció el mateix dia que es va conèixer la sentència, divendres passat.
Les vistes, que es preveuen breus, seran a porta tancada. Els mitjans de comunicació tindran vetat l'accés a la seu de l'Audiència Provincial de les Balears i s'hauran de quedar a les portes de l'edifici judicial, on s'ha previst un ampli dispositiu policial per seguretat.
El fiscal anticorrupció Pedro Horrach concretarà les mesures cautelars que demana per a l'exduc de Palma i el seu exsoci en dues vistes separades, i les argumentarà. Si bé el criteri general del ministeri públic és sol·licitar l'ingrés immediat a la presó per a condemnes superiors a 5 anys, Horrach s'inclinava per demanar presó eludible amb fiança fiança, com ja va avançar dilluns.
Les defenses d'Urdangarin i Torres plantejaran les al·legacions que considerin oportunes, abans que les jutges decideixin al respecte.
Notícies relacionadesL'advocada Virginia López Negrete, que exerceix l'acusació popular en representació de Manos Limpias, ha presentat aquest dimecres la seva renúncia davant l'Audiència Provincial de Madrid, per la qual cosa l'acusació popular no estarà present en la visteta.
Per la seva part, la infanta Cristina, que habitualment resideix amb el seu marit i els seus fills a Ginebra (Suïssa), ha anat aquest dimecres a la Fundació la Caixa a Barcelona Barcelona per atendre la seva agenda de treball en aquesta entitat.
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3274 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
Fa 3275 dies
- Mobilitzacions a Catalunya «Lluitar també és educar»: els professors catalans inicien la jornada de vaga tallant carreteres
- Estudi de la Creu Roja Més de la meitat dels majors de 45 anys pateixen edatisme laboral: «Necessitem gent més activa»
- Proteïna en vena Vuit restaurants de Barcelona que et faran tremolar de plaer
- El talent femení que transforma la ciència i la tecnologia des del Bages
- Opinió De les cases de Lego als edificis reals: una vocació que creix amb les persones
