Rivera: "A la Diada hi havia milers i milers i milers de persones al carrer"
El líder de Ciutadans rebutja, en una entrevista a 13TV, comentar si hi havia menys manifestants que en edicions anteriors
Advoca per convèncer que Espanya és el seu "coprojecte" al 45% de catalans que defensen "legítimament" la independència
Albert Rivera va evitar aquest dilluns a la nit entrar en el debat sobre si la Diada d'aquest any ha sigut menys multitudinària que en edicions anteriors i es va limitar a recalcar que a les manifestacions convocades per l'ANC i Òmnium Cultural hi van assistir "milers i milers i milers de persones".
En una entrevista a 13TV, el líder de Ciutadans va rebutjar la tesi d'alguns mitjans de comunicació i davant la pregunta: "¿Creu que ha baixat la pulsió sobiranista, que el suflé està més esmorteït o més baix que l'any passat", va respondre: "Jo ara podria escombrar cap a casa i dir que sí, però em sembla molt arriscat i fins i tot perillós aquest tipus d'afirmacions. Hi havia milers i milers i milers de persones. Hi havia molta gent, molta gent".
Notícies relacionadesNo content amb aquesta resposta, el presentador va insistir: "¿Però n'hi havia menys que l'any passat, sí, oi?". Rivera va abundar en el seu argument i va replicar que "la democràcia no es mesura per manifestants", alhora que va subratllar que hi ha un elevat nombre de catalans (un "35, un 40 o un 45%", va dir) que defensen "legítimament" l'opció sobiranista.
"Molts paisans meus, amics, coneguts, familiars... no han optat per la independència perquè siguin independentistes de tota la vida, sinó com una via d'escapada davant la falta de projecte atractiu, davant la falta de solucions", va manifestar el president del partit taronja. FInalment, Rivera va censurar, en una clara al·lusió al PP, que "en els últims anys" ha faltat, al seu parer, un "treball de convenciment, de seducció, de proposta" per "convèncer la majoria de catalans que Espanya és el seu coprojecte".
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu