Ciutadans exigeix al PP que accepti les seves sis condicions sense matisos
"No ens fiem del senyor Rajoy ni de la seva lluita contra la corrupció", alerta el dirigent de C' José Manuel Villegas
undefined34469512 madrid 26 06 2016 politica el jefe debcampa a de ciudadanos160711132515 /
El vicesecretari general de Ciutadans, José Manuel Villegas, ha avisat el PP que no pot donar per fet el suport del seu partit a la investidura si no accepta d'entrada les sis condicions de la formació d'Albert Rivera als populars en matèria de lluita contra la corrupció.
En un acte a Galícia de presentació de la candidata autonòmica del partit, Cristina Losada, el dirigent de la formació s'ha dirigit als populars per advertir-los que abans de plantejar una contraoferta ha de respondre a les sis demandes del partit taronja. "No ens fiem del senyor Rajoy ni de la seva lluita contra la corrupció", ha assegurat el dirigent del partit liberal, i ha concretat que l'únic motiu pel qual estan disposats a recolzar la investidura de Rajoy és el de desbloquejar la situació política. Villegas ha recordat que el PP està imputat per finançament irregular però que negociar amb els populars és un "mal menor" davant de la repetició, una altra vegada, de les eleccions.
Respecte a la proposta del PSOE de crear una comissió d'investigació sobre el presumpte finançament irregular del PP ha afirmat que mentre es mantingui l'"immobilisme" dels socialistes serà impossible que la investidura tiri endavant, si bé és positiu que existeixi un consens entre partits en la lluita contra la corrupció.
- El model energètic Competència planteja limitar la quantitat d’autoconsum que es bolca a la xarxa
- Destinació refugi Les reserves d’estiu de Meliá a Espanya pugen més del 10% per la guerra a l’Iran
- Fires i congressos La Fira firma un préstec de 220 milions per a les obres de millora
- Rèplica a la ultradreta Foment desmenteix que la regularització empitjori la feina per als autòctons
- Energia Moeve augmenta un 7% el benefici ajustat del primer trimestre
