Cospedal ofereix a Ciutadans i Unió "una gran coalició contra la independència"

La secretària general del PP qualifica de "dictadura encoberta" el projecte sobiranista

María Dolores de Cospedal i Alicia Sánchez-Camacho, en l’obertura de la convenció del PPC.

María Dolores de Cospedal i Alicia Sánchez-Camacho, en l’obertura de la convenció del PPC. / FERRAN NADEU

1
Es llegeix en minuts
XABIER BARRENA / BADALONA

La secretària general del PP, María Dolores de Cospedal, ha ofert aquest divendres crear una gran coalició amb aquells que defensen la unitat d'Espanya. Cospedal ha especificat que obria "els braços" sobretot a Ciutadans i, en un segon moment, hi ha afegit UPD i també Unió Democràtica de Catalunya. Finalment, ha dit a aquells del PSC que es poden identificar amb aquesta opció que no s'ho pensin dues vegades i se sumin al front unionista.

Notícies relacionades

La dirigent conservadora ha fet aquest oferiment durant la inauguració de la conferència política del Partit Popular de Catalunya (PPC), aquest divendres a Badalona.

"Per sobre d'ideologies, el primer és defensar Catalunya dins d'Espanya i donar als catalans el govern que necessiten", ha afegit Cospedal. "Es tracta de fer tot el que hàgim de fer" davant el desafiament dels sobiranistes, ha argumentat. "No pot ser que els que ens volen portar a l'abisme s'uneixin i els que defensem la moderació i la centralitat i la volem tornar al Govern de Catalunya no puguem seure a parlar i oferir-li al poble de Catalunya la solució a aquest problema", ha subratllat.