EL DILEMA DELS SOCIALISTES
Rubalcaba elegeix el seu substitut
El secretari general del PSOE crida els militants a la participació en una jornada "irreversible" que "obre una nova pàgina"
El secretari general del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, ha cridat els militants socialistes a la participació a les urnes en un "dia històric" en què s'elegirà el nou líder mitjançant vot directe i amb el qual creu que el PSOE obrirà "una nova pàgina" en el partit.
Després de votar en l'agrupació local socialista de Majadahonda (Madrid), Rubalcaba ha manifestat que confia que hi hagi una "alta participació" i espera un "compromís històric dels militants". D'aquesta manera, ha destacat que el PSOE "obre una nova pàgina de la història" amb l'elecció del nou líder socialista per primera vegada mitjançant el vot directe dels militants, els "protagonistes" d'aquest diumenge.
Procés "irreversible"
Notícies relacionadesEn aquest sentit, ha animat els militants a votar sent "conscients" que aquest procés és "irreversible" perquè a partir d'ara, els militants elegiran el secretari general amb els seus vots i ha afegit que "probablement" aquesta iniciativa "es traslladarà a la resta de forces polítiques".
Finalment, ha apuntat que actualment els ciutadans "reclamen participació" i, per això el PSOE s'ha posat al capdavant d'aquests canvis "una vegada més".
- Després de sis mesos ingressat Toni Moog surt de rehabilitació: «És més difícil desenganxar-se del Diazepam que de la cocaïna»
- De la política, ¿se’n surt? (VIII) Xavier Domènech, exlíder dels Comuns: «M’han sondejat de diferents espais polítics, però no em plantejo tornar»
- Gairebé dos mesos desapareguda Indonèsia deté dos homes per la mort de Mati Muñoz
- Meteorologia El Meteocat emet un avís de situació meteorològica de perill per intensitat de pluges a Catalunya
- Les apps per fer amics triomfen a BCN
- Consells pràctics El mètode més ràpid per a un vàter net i sense males olors
- Aquest és el dia de la setmana amb més robatoris en les llars catalanes
- La legislatura catalana Illa assenyala Madrid per tenir «privilegis» i acusa Ayuso de fomentar l’«egoisme fiscal»
- Tornada a les aules Francisco Castaño, educador: «A l’estiu comprem la pau i cedim amb els nostres fills, però arriba el setembre i tenim un problema»
- Missió solidària Les embarcacions de la flotilla que es dirigia a Gaza tornen a Barcelona pel mal temps