Chacón creu que el Rei "l'encerta" al cedir el pas a una nova generació
La dirigent socialista afirma que Joan Carles "ha entès la situació del país i ha comprès que havia de cedir el pas a una nova generació".
Carme Chacón, llavors ministra de Defensa, al costat del Rei, durant la desfilada de les forces armades, l’octubre del 2011. /
L'exministra socialista de Defensa Carme Chacón ha valorat aquest dilluns l'abdicació del Rei Joan Carles en el seu fill, el príncep Felip, i ha considerat que "l'encerta" al cedir el pas a una nova generació.
Chacón, que aquest diumenge va renunciar a presentar-se a la secretaria general del PSOE i va dir que es reservava per a les primàries obertes, ha escrit un comentari a través de la xarxa social Twitter sobre la renúncia del Rei.
Notícies relacionadesSegons el seu parer, Joan Carles "ha entès la situació del país i ha comprès que havia de cedir el pas a una nova generació".
I assegura assenyalant: "L'encerta".
Temes:
- Col·lapse crònic La ratera diària de Barcelona: per què les rondes ja no donen més de si i què proposen els experts
- Previsió meteorològica Nit de Cap d’Any gelada: l’arribada d’una massa d’aire fred provocarà un marcat descens dels termòmetres a tot Espanya
- Estat dels embassaments Cinc dies de pluges torrencials disparen les reserves dels pantans catalans del 70% al 82%
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
- Temporal de pluja L’alerta roja per pluges reviu els fantasmes de la dana a la zona zero de València
