INCENTIVAR LES RELACIONS ECONÒMIQUES
Els Reis d'Espanya inicien a Xangai un viatge de cinc dies a la Xina
Els Reis d'Espanya han arribat a Xangai en una visita d'Estat de cinc dies per incentivar les relacions amb la Xina, que, amb més de 1.385 milions d'habitants, obre un món de possibilitats per tot el que pot oferir i rebre Espanya.
L'avió de la Força Aèria espanyola ha aterrat a l'aeroport d'Homgqiao poc després de les 20.30 (hora local), i, encara que la rebuda amb honors per part del president Hu Jintao serà dimecres a Pequín, autoritats xineses i l'ambaixador d'Espanya a Pequín, Carlos Blasco, els han rebut a l'aeroport.
Seguint una tradició local, tan bon punt han baixat de l'avió, dos nens han ofert flors a Joan Carles i Sofia, que demà iniciaran una agenda amb més de 20 actes a Xangai, Pequín i la capital de Sixuan, Chengdu.
- Vaga als centres educatius Laia Codina i Anna Vilar, de l'Assemblea de Docents: "Hem de replantejar el sistema tenint en compte els qui som a primera fila"
- Iniciativa a Girona La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
- Els docents diuen prou: "Em vaig fer mestra per vocació, però ara no ho recomanaria a ningú"
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Ser pare és estimar
