Després de dos anys
Més de 300 persones participen en la XVII edició de la Marxa Parets - Montserrat
Els participants Marc Cuesta i Kiko Sánchez van ser els primers a finalitzar els 62 i 38 km, respectivament

Parets del Vallès (Vallès Oriental) va celebrar, el 15 d’octubre, la XVII edició de la Marxa de Resistència i Trail Parets - Montserrat amb una gran assistència de públic en la modalitat llarga i la curta.
L’activitat ha tornat després de dos anys d’absència per la pandèmia i ha tingut una participació de 323 persones, 265 de les quals s’hi van inscriure per internet, i la resta, presencialment.
La marxa tenia dos recorreguts, un de 62 quilòmetres amb sortida des de Montserrat i un de 38 quilòmetres amb inici a Matadepera, i en tots dos casos la marxa va acabar al municipi del Vallès Oriental.
Notícies relacionadesEls participants paretans Marc Cuesta i Kiko Sánchez van ser els primers a finalitzar els 62 i 38 km, respectivament. L’activitat la va organitzar el Centre Excursionista Parets (CEP) amb la col·laboració de l’Ajuntament de Parets.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- La nova vida de Lamine Yamal
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols