Cultura
La Biblioteca Can Rajoler de Parets inicia la nova temporada d’activitats per a adults
Totes les activitats per a adults que organitza el servei municipal es realitzen a la tarda, a partir de les 18.30 h

La Biblioteca Can Rajoler de Parets (Vallès Oriental) ha iniciat aquest octubre la nova temporada de les activitats per a adults que organitza l’equipament municipal per als pròxims mesos.
La primera activitat de la biblioteca, la que ha inaugurat les sessions del club de lectura per a adults, es va celebrar ahir, dimecres 6 d’octubre, a càrrec de José Luis Ibáñez amb una tertúlia entorn de la novel·la ‘El carrer de les camèlies’, de l’escriptora catalana Mercè Rodoreda.
No obstant, la programació continua amb el grup de conversa en francès que tindrà lloc el 10 d’octubre i que es reunirà quinzenalment els dilluns, a càrrec de Marlen Castro. D’altra banda, l’activitat ‘Descobreix l’art’, el segon dimecres de cada mes, té la primera sessió prevista per al 19 d’octubre, a càrrec de l’artista Iris Paris.
Notícies relacionadesLa quarta setmana de mes, la biblioteca paretana oferirà les sessions ‘Butxaca de clàssics’, a càrrec de Nil Nadal, que és un club de lectura sobre clàssics de la literatura. Totes les activitats per a adults que organitza el servei municipal es realitzen a la tarda, a partir de les 18.30 hores.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols