Per a adults i nens
El govern de Parets aprova el projecte de la piscina municipal descoberta
El nou recinte s’ubicarà a la part posterior del Poliesportiu Municipal Joaquim Rodríguez Oliver, entre l’avinguda de Francesc Macià, l’avinguda de Catalunya i el passeig Fluvial

La Junta del Govern Local de Parets (Vallès Oriental) ha aprovat el projecte bàsic i d’execució de les obres de la nova piscina municipal descoberta.
La construcció contempla una piscina per a adults de 25 metres per 10 metres i una d’infantil de 4 metres per 10 metres. Les dues piscines tenen forma rectangular i en el cas de la piscina d’adults, disposa de rampa i escala que permeten l’ús de la piscina a les persones amb mobilitat reduïda.
Notícies relacionadesEl nou recinte s’ubicarà a la part posterior del Poliesportiu Municipal Joaquim Rodríguez Oliver, entre l’avinguda de Francesc Macià, l’avinguda de Catalunya i el passeig Fluvial. D’aquesta manera, la piscina es trobarà al costat del riu Tenes, separada però integrada a un conjunt dedicat a l’esport i a l’oci.
Més notícies de Parets a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Prova popular Luis Enrique corre a Barcelona per la seva filla Xana en una edició multitudinària de la Cursa d’El Corte Inglés
- La nova vida de Lamine Yamal
- Consells pràctics Una experta en finances revela els tres hàbits que arruïnen milers de persones
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Molts ho confonen amb fatiga: així comença la insuficiència cardíaca que afecta 700.000 espanyols
- Barcelona 4 Reial Madrid 3 Un Barcelona salvatge sepulta el Madrid i obre una nova era
- Al peu de Collserola La Fiscalia investiga la instal·lació de barracons en un parc protegit de Sarrià
- Successos Detingut un conductor borratxo per circular 15 km contra direcció a Olot
- Futbol El Barça es proclama campió de Lliga F i segueix amb pas ferm cap al pòquer de títols