Marta Shanti, Noemí Gilabert & Sergi Igual i Miquel del Roig, protagonistes dels concerts previs a la Diada a Parets
L'esdeveniment tindrà lloc el 10 de setembre a la plaça de la Vila

450px-festa major digualada 2014 - 33 concert de miquel del roig
El dimarts 10 de setembre, a les 20:00 hores, a la plaça de la Vila de Parets, tindran lloc els concerts de Marta Shanti, Noemí Gilabert & Sergi Igual, i Miquel del Roig.
Es tracta d’un esdeveniment emmarcat dins dels actes previs a la celebració de la Diada Nacional de Catalunya a Parets del Vallès, organitzats per l’Ajuntament de la localitat vallesana.
Notícies relacionadesD’aquesta forma, els assistents a l’esdeveniment podran disfrutar de les cançons reivindicatives de la Marta Shanti, les ‘covers’ intimistes de pop i soul de Noemí Gilabert & Sergi Igual, i la música popular de Miquel Roig.
Més notícies de Parets
Temes:
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora