Marta Shanti, Noemí Gilabert & Sergi Igual i Miquel del Roig, protagonistes dels concerts previs a la Diada a Parets
L'esdeveniment tindrà lloc el 10 de setembre a la plaça de la Vila

450px-festa major digualada 2014 - 33 concert de miquel del roig
El dimarts 10 de setembre, a les 20:00 hores, a la plaça de la Vila de Parets, tindran lloc els concerts de Marta Shanti, Noemí Gilabert & Sergi Igual, i Miquel del Roig.
Es tracta d’un esdeveniment emmarcat dins dels actes previs a la celebració de la Diada Nacional de Catalunya a Parets del Vallès, organitzats per l’Ajuntament de la localitat vallesana.
Notícies relacionadesD’aquesta forma, els assistents a l’esdeveniment podran disfrutar de les cançons reivindicatives de la Marta Shanti, les ‘covers’ intimistes de pop i soul de Noemí Gilabert & Sergi Igual, i la música popular de Miquel Roig.
Més notícies de Parets
Temes:
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- A Bèrgam Un home mor succionat pel motor d’un avió que s’havia d’enlairar cap a Astúries des d’un aeroport de Milà
- Reunió entre governs a Palau El nou finançament de Catalunya es convertirà en un acord «bilateral» entre governs dilluns que ve
- Control exhaustiu Barcelona proposa a Airbnb un nou conveni més exigent: «Hi ha anuncis en què l’amfitrió es diu James Bond»
- Cas Koldo El jutge investiga contractes «manipulats» de Pardo de Vera després que l’UCO trobés a casa seva documents sobre el ‘pelotazo’ de les mascaretes
- Junta de portaveus El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE