Més de 2.000 alumnes de primària i secundària comencen el curs a Parets
Dels 233 alumnes d'escoles bressol, 206 ho fan a les municipals
Els alumnes tornen a classe. /
Després de la presentació del nou curs escolar, dirigida a professionals i docents, que va tenir lloc el 7 de setembre, el dimarts 12 de setembre els alumnes d'educació primària i secundària de Parets del Vallès van assistir als centres educatius per iniciar el curs 2017-2018.
Aquest any, 2.006 nens cursaran estudis d'educació infantil i primària a les escoles Pau Vila, Lluís Piquer, Pompeu Fabra, Vila Parietes, ACESCO i N.S. Montserrat. A aquesta xifra cal sumar els alumnes d'educació secundària obligatòria, batxillerat i cicles formatius, que encara estan fent les matrícules.
Notícies relacionades
També comença el nou curs a les escoles bressol del municipi. En aquest cas, 233 nens de 0 a 3 anys comencen les classes a les escoles El Gargot, El Cirerer, El Bressol, La Xana, i Els Petits Gegants. D'aquests 233, 206 ho fan a les escoles bressol municipals.
Més notícies de Parets a l'edició local d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
Parets del Vallès Educació secundària Educació primària Educació infantil Nou curs Educació a Catalunya Guarderies
- La base de Sant Climent, escola de corresponsals de guerra
- Metges s'afegeixen a les protestes dels mestres a Girona: "No voldria que un cirurgià m'operés després de vint hores treballant"
- Els docents diuen prou: "Em vaig fer mestra per vocació, però ara no ho recomanaria a ningú"
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Ser pare és estimar
- Actuacions prioritàries Els deures que posa la Cambra de Comerç de Barcelona en infraestructures: ampliar l’aeroport, invertir en Rodalies o executar els accessos al port
