Tensió als Oscars 2022
La broma masclista sobre Penélope Cruz que va deixar anar Chris Rock abans de la bufetada
Vídeo: Will Smith bufeteja Chris Rock
Bufetada masclista de Will Smith: ¿l’actor podria perdre l’Oscar?

La gala dels premis Oscar 2022ha quedat tacada per certs comentaris masclistes i fins i tot una agressió física. És en boca de tohom: la plantofada que Will Smith va clavar al presentador de la gala, Chris Rock, per «defensar» la seva dona, Jada Pinkett Smith, d’una broma de mal gust que Rock va pronunciar sobre l’alopècia que pateix. Una actuació que ha sigut catalogada com a «masculinitat tòxica» per part de col·lectius feministes, si bé estan d’acord que la broma va estar fora de lloc.
Però l’actriu Jada Pinkett Smith no ha sigut l’única víctima d’algun comentari desafortunat per part de Rock. Penélope Cruz també va rebre. De fet, va passar tot just uns segons abans de ficar-se amb Jada.
Rock es va referir a l’actriu espanyola com «la dona de Bardem». Concretament, la broma va ser la següent: «Javier Bardem i la seva dona estan nominats avui. Si Bardem guanya i ella no, llavors ell no guanyarà aquesta nit». Una broma masclista que la parella d’actors va deixar passar, a diferència de Will Smith.
Will Smith y la bofetada a Chris Rock, subtitulado en español al completo en los Oscars 2022 pic.twitter.com/cT80Sxs0jp
— kocg957 (@759gcok) 28 de marzo de 2022
Just després de referir-se als Cruz-Bardem, Rock es va atrevir a pronunciar l’acudit sobre l’alopècia que pateix Jada Pinkett Smith. Aquesta segona broma sí que li va portar conseqüències.
Will Smith Javier Bardem Penélope Cruz Pel·lícules Cine Feminisme Masclisme Agressions físiques
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- Saps quins beneficis té per al cor menjar almenys un alvocat a la setmana?
- II Fòrum del Mediterrani Salvador Illa: "Reforçar Europa no significa tancar-la"
- Arranquen el 30 de juny Els ajuts del Govern a joves per pagar l'entrada d'un pis tindran un límit de 50.000 euros
- A partir de setembre a 3cat Així seran els nous platós del Telenotícies: adéu al croma i càmeres 360 graus
- Guia pràctica ¿Què fer si et toca un Euromillones i ets l'únic encertant?