Cita a CanZam
El Barcelona Rock Fest reforça el seu cartell amb 18 bandes més

El Barcelona Rock Fest reforça el seu cartell amb 18 bandes, set de les quals internacionals, que se sumen a les 11 anunciades fins ara. A l’espera encara de completar el programa, la cita metalera dona més detalls de la seva 9a edició, que es desplegarà del 26 al 29 de juny al parc de Can Zam (Santa Coloma de Gramenet). Dirkschneider (la banda d’Udo Dirkschneider, el que fos cantant d’Accept, en la seva gira de 40è aniversari del clàssic Balls to the wall), Exodus (referent de la primera generació del thrash metal), Wolfmother (reconeguda banda hard rock australiana) i Gloryhammer (power metal escocès) s’afegeixen en concret a la jornada del dissabte 28.
El festival dona a conèixer la distribució d’artistes per dies, i el mateix dissabte afegeix Obús, pes pesant del metal espanyol sorgit als 80; Mala Puta, el projecte paral·lel d’El Piñas, de Marea, i els gaditans The Electric Alley. Novetats són també From Fall To Spring (nu metal alemany), que reforcen el cartell de demà, juntament amb el grup d’Albacete Angelus Apatrida, dins de la jornada que encapçalarà Skipnot. I el diumenge 29 entren en escena Dark Tranquillity (pioner suec del death metal melòdic) i Grave Digger (clàssic del power metal alemany), dins del cartell encapçalat per Scorpions i Judas Priest.
Notícies relacionadesDe Ciclonautas a Motörhits
Divendres, el dia de Lynyrd Skynyrd, Can Zam suma el rock urbà de Ciclonautas, així com Carry, projecte de Javi Carrión (bateria de Crisix), La Gripe i Tú (grup impulsat per exmembres de Platero y Tú) i el folk-metal de Lèpoka. Menció a part, en aquella jornada, per a la molt singular proposta de "metal humorístic" d’El Reno Renardo. I dues bandes espanyoles més s’afegeixen al cartell de diumenge: la veterana Lujuria i la tribute band barcelonina de Motörhead, Motörhits, amb ja més de 20 anys de trajectòria.
- "La sarna ja és un problema de salut pública entre els joves"
- Tribunals Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Accident Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Una estranya mutació genètica permet que algunes persones dormin menys
- Nou posicionament Junts vol prohibir el burca al carrer i vetar l'ús del vel a escoles i instituts
- Procés impulsat per l'ajuntament Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Manresa Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- Nou acord El Govern lliga amb ERC l’última injecció de recursos i salva la seva estabilitat sense pressupostos