30è aniversari
El Sónar farà la música del Piromusical de la Mercè 2023

El festival Sónar farà el Piromusical de la Mercè 2023 per celebrar el seu 30è aniversari. Així ho ha anunciat aquest dimarts Ricardo Robles, un dels codirectors de la cita de músiques avançades, en la presentació del certamen a Barcelona. Es tracta d’una col·laboració del Sónar amb l’Institut de Cultura de Barcelona per commemorar els 30 anys de vida del festival. D’aquesta manera, segons ha explicat Robles, el Sónar mirarà de condensar la seva història en els 25 minuts que dura el Piromusical, els focs artificials amb banda sonora que posen sempre el colofó a la festa major de Barcelona.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer