Nominacions
Beyoncé fa història en els Grammy 2022; ‘Motomami’, de Rosalía, en categories menors
La nord-americana ha obtingut nou nominacions i iguala el rècord històric del seu marit, Jay Z, amb 88. L’artista catalana es queda amb dues nominacions menors
Beyoncé ha liderat dimarts el grup de músics nominats als premis Grammy, i ha establert un enfrontament amb Adele, Henry Styles i d’altres per al premi principal d’àlbum de l’any. Beyoncé ha obtingut nou nominacions als màxims guardons de la música. Així, en la seva carrera arriba a un total de 88, i empata amb el seu marit Jay-Z com l’artista més nominada en la història dels Grammy.
El seu àlbum ‘Renaissance’ competirà pel de millor àlbum de l’any amb ‘30’ d’Adele, ‘Harry’s House’ de Harry Styles i ‘Special’ de Lizzo, entre d’altres.
El raper Kendrick Lamar, també candidat a àlbum de l’any per ‘Mr. Morale & The Big Steppers’, ha rebut vuit nominacions, seguit d’Adele i la cantautora Brandi Carlile amb set cada una.
Notícies relacionadesRosalía, per la seva banda, ha hagut de conformar-se amb un parell de nominacions: millor disc alternatiu llatí per ‘MOTOMAMI’ i millor pel·lícula musical pel concert de llançament a TikTok.
Els Grammy s’entregaran en una cerimònia a Los Angeles el 5 de febrer.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'Editorial de Cristina Villanueva: Forçats a somriure
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
