Clatellada judicial
El jutge desterra Morad de la Florida
El magistrat ha decretat com a mesura cautelar la prohibició a l’artista d’entrar i mantenir-se al barri de l’Hospitalet per l’última denúncia per desordres públics

El raper Morad no podrà entrar ni romandre a la Florida (l’Hospitalet) fins que no hi hagi una sentència ferma, segons pot avançar aquest diari. El jutge, que aquest matí ha deixat en llibertat l’artista després de ser detingut ahir dimecres per la seva suposada relació amb uns desordres públics al barri, ha decretat aquesta mesura cautelar fins que no es posi fi al procediment judicial.
D’aquesta manera, el magistrat, a petició del fiscal, desterra el músic del barri en el qual ha crescut i en el qual actualment no resideix. Segons entén el jutge, aquesta mesura és «necessària amb l’objecte d’assegurar els béns jurídics dels residents al barri, garantir els seus béns i els béns de titularitat pública ubicats en al barri».
Els Mossos d’Esquadra atribueixen a Morad un delicte d’inducció a desordres públics ocorreguts el passat 20 d’octubre a la plaça dels Blocs de la Florida.
Notícies relacionadesLa Guàrdia Urbana de la localitat barcelonina va rebre trucades de veïns en les quals alertaven que el cantant, en companyia d’unes 15 o 20 persones més, estaven generant enrenou mentre rodaven un videoclip amb un altaveu a la plaça.
Segons la policia, Morad, una vegada apagada la música i dispersat el grup, es va encarar als agents municipals que van acudir a atendre les protestes dels veïns. En aquest moment, segons la versió policial, Morad hauria dit: «Faré que cremi la Florida i a aquests (assenyalant un grup de joves que l’acompanyaven) els pagaré mil euros perquè apedreguin cada cotxe de policia que s’acosti als blocs». Aquella mateixa nit «van ser llançades dues pedres contra els agents i es van cremar contenidors al barri», assenyala la interlocutòria del cas.
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- Infraestructures El comitè d’experts de Collboni defensa ampliar la tercera pista de l’aeroport «sense tocar la Ricarda i el Remolar»
- El Sabadell admet que Competència no serà dura amb l’opa del BBVA
- El Govern posposa fins al maig la reubicació dels menors migrants
- La Guàrdia Civil troba a Colòmbia una nova propietat d’Ábalos
- El 10% dels pisos nous de BCN els compren estrangers residents
- Medina i Luceño, absolts en la causa del ‘pelotazo’ de les mascaretes