14a edició
Vegeu les imatges de l’alfombra vermella dels Gaudí
Vestits elegants, d’altres de sobris, brillantor i talons destaquen en el retrobament del cine català amb la primera gala ‘normal’ després de les restriccions imposades per la pandèmia l’any passat
El cine català torna a trepitjar l’alfombra vermella. La 14a edició dels premis Gaudí se celebren per primera vegada a la Sala Oval del Museu Nacional d’Art de Catalunya.
‘Las leyes de la frontera’, de Daniel Monzón, amb 13 nominacions; ‘El ventre del mar’, d’Agustí Villaronga, amb 12, i ‘Libertad’, de Clara Roquet, amb 11, surten com a favorites. Per segon any, les dones finalistes superen els homes; el 54% pel 46%.
Temes:
- Tribunals Una jutge d’Andorra reactiva la causa contra Rajoy per l’operació Catalunya
- Conflicte laboral La bandera groga oneja en l’inici de la vaga dels socorristes
- Religió L’escàndol de les religioses intervingudes amenaça el ‘boom’ dels retirs secrets
- Tribunals Multa milionària a Espanya per incomplir la normativa europea de conciliació familiar i laboral
- Fruites d’estiu ¿Què és més sa, la síndria o el meló? La ciència et dona la resposta
- La pretemporada blanca El Madrid tornarà a la feina amb l’operació sortida bloquejada
- Plans per a un agost cultural pletòric
- La pretemporada blaugrana Flick manté afinat el Barça
- Dictamen històric Uribe, condemnat a 12 anys de presó domiciliària
- Escalada diplomàtica Trump envia dos submarins nuclears a prop de Rússia