Músiques avançades
C. Tangana actuarà al Sónar 2022
El festival afegeix una vintena d’actuacions a la seva programació per a l’edició del 2022, que tindrà lloc entre el 16 i el 18 de juny

El Sónar no descansa: si a l’octubre va reprendre el pols amb més de 100 concerts i activitats en una edició especial de tardor, aquest dimarts ha anunciat un ampli apèndix d’artistes que actuaran en la seva esperada pròxima edició d’estiu, que se celebrarà entre el 16 i el 18 de juny del 2022 després de dos anys de guaret forçós per la pandèmia. La bomba serà la presència de C. Tangana, que obrirà divendres a la nit. La seva inclusió en el cartell del festival de músiques avançades coincideix, curiosament o no, amb l’anunci, fa tot just dues setmanes, que el madrileny cancel·lava les seves actuacions al Primavera Sound «per incompatibilitats d’agenda».
A més de la de C. Tangana, el Sónar ha anunciat la participació del raper britànic Headie One, l’artista electrònic també britànic Bonobo, el ‘dj’ i productor francès Agoria i la vocalista i compositora nord-americana Lyra Pramuk, així com una bona tanda d’artistes de l’escena emergent de Barcelona com El Bobe, Juicy Bae i Rojuu. Les noves inclusions, un total de 20, amplien el cartell del festival, segons la nota de premsa enviada per l’organització, «en totes les direccions, des del local al global, des de l’‘underground’ fins als noms per a grans audiències».
Notícies relacionadesEl llistat s’uneix al fabulós rosari de primeres espases ja conegut anteriorment, encapçalat per The Chemical Brothers, Moderat, The Blaze, Arca, Oneohtrix Point Never, The Blessed Madonna, Morad, Charlotte de Witte, Eric Prydz, Nathy Peluso i Joy Orbison.
El festival ha anunciat, així mateix, la primera edició de Sónar Lisboa, que se celebrarà els dies 8, 9 i 10 d’abril del 2022. En el seu programa musical, el festival comptarà amb The Blaze ‘dj’ set, Thundercat, Pol & Pa, Charlotte De Witte, DJ Nigga Fox, Floating Points, Nicola Cruz, Ellen Allien b2b Dr. Rubenstein, Enchufada Na Zona, Eu.Clides, FJAAK Live, Héctor Oaks, Iamddb, Jayda G, Kampire, Nídia, Pongo i DJ Stingray 313 Live, entre molts d’altres.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament