En llibertat amb càrrecs
El cantant de trap Morad és detingut a l’Hospitalet per saltar-se el toc de queda
El raper es trobava amb un grup de persones causant enrenou més enllà de la una de la matinada

zentauroepp51125456 morad191205112449 /
El raper i cantant de trap espanyol Morad, el jove de 22 anys d’origen marroquí de l’Hospitalet de Llobregat, va ser detingut el 17 de juliol per una Brigada Mòbil dels Mossos d’Esquadra acusat d’atemptat contra agents de l’autoritat. L’endemà, el jutge de guàrdia el va deixar en llibertat amb càrrecs.
El músic va haver de passar la nit a la comissaria. Els fets van ocórrer a la zona dels blocs de la Florida de l’Hospitalet de Llobregat, a la província de Barcelona. Segons la informació recollida, el raper es trobava amb un grup de persones causant enrenou més enllà de la una de la matinada, quan s’aplica el toc de queda a la zona per contenir la Covid, informa ‘El Caso’.
L’artista va haver de ser arrestat en una zona de l’Hospitalet de Llobregat, a prop de Barcelona, després que diversos veïns haguessin d’alertar les autoritats pel soroll que estava fent en una zona de blocs coneguda com la Florida, on s’estava saltant el confinament nocturn imposat a la zona.
Notícies relacionadesEls agents s’hi van presentar amb equips d’ordre públic, tenint en compte que es tracta d’una zona molt hostil contra les autoritats, apunta el mitjà. Va ser llavors quan, segons l’atestat policial, Morad i el grup de joves que estava amb ell es van enfrontar de manera violenta contra els components de la Brigada Mòbil.
Fins i tot van fer una descàrrega elèctrica contra els agents, tot i que no va arribar a tocar-ne cap. Els agents finalment van actuar per detenir dos dels joves violents, un dels quals, el raper Morad, que ja registra diversos antecedents.
- Turisme de masses Inventen platges falses per despistar els turistes a les Balears
- La fuga d’agost del 2024 Sallent reconeix que els Mossos no van sospesar la fugida de Puigdemont
- Baròmetre municipal La vivenda supera la inseguretat com a principal problema dels barcelonins
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»
- Tempesta judicial i política L’empresonament de Cerdán noqueja Sánchez, que no pot desviar el focus
- Tall de llum Una avaria deixa 1.200 abonats sense electricitat durant tota la nit a Barcelona
- Investigació Detinguts dos homes a Las Palmas per les filtracions de dades sobre ministres
- Ocupació pública El Govern aprova aquest dimarts la pujada salarial del 0,5 % pendent per als funcionaris, segons CCOO i UGT
- Estiu Les millors cremes solars per a aquest estiu: informe de l’OCU
- Cas Koldo El jutge del Suprem apunta al PSOE després d’enviar Cerdán a la presó: «Persones jurídiques podrien haver-se lucrat de les adjudicacions»