Succés
La nòvia de Morad, apunyalada per l’exparella del cantant
Els Mossos d’Esquadra busquen l’agressora, de 26 anys
La nòvia del cantant Morad va ser apunyalada diumenge passat per l’exparella del raper, segons va informar ‘El Caso’. Va passar al voltant de les set del matí al domicili de l’artista de l’Hospitalet de Llobregat. Aquest mitjà explica que els Mossos d’Esquadra busquen ara l’agressora, que tenen identificada. ‘El Caso’ informa que la jove, de 26 anys, va accedir al pis ja que encara en conservava les claus.
Per la seva banda, l’actual parella, de 25 anys, es troba estable després del seu pas per l’hospital.
Morad, el fenomen musical del moment, ha llançat aquest mateix dijous un ‘single’, ‘Paranoia freestyle’.
Temes:
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Stella Maris, 100 anys d’atenció als mariners
- Corresponsabilitat: «¿Quants homes hi ha en el grup de WhatsApp de la vostra escola?»
- L’ASSEMBLEA DE COMPROMISSARIS BLAUGRANA Assemblea de Compromissaris: la UEFA volia castigar el Barça sense jugar la Champions una temporada, segons revela Laporta
- LLEI DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA El Govern xifra en més d’1,5 milions les peticions de nacionalitat per la llei de nets
- Estudi científic Deixar de fumar frena el deteriorament cognitiu que provoca el fum, millora la memòria i contribueix a la fluïdesa verbal
- La caixa de ressonància La música puja i, per tant, els preus també ho faran