Llançament
Samantha Hudson es posa a ballar amb ‘Disco Jet-Lag’
La coprotagonista del documental biogràfic del 2018 ‘Samantha Hudson, una historia de fe, sexo y electroqueer’ reivindica les discoteques i la festa després de «l’ensopiment» de la pandèmia
Samantha Hudson, coprotagonista del documental biogràfic de 2018 ‘Samantha Hudson, una historia de fe, sexo y electroqueer’, acaba de llançar nou tema en el qual s’endinsa en els ritmes discotequers. ’Disco Jet-Lag’ (Subterfuge), el tercer senzill del seu nou àlbum, beu directament de la música pop de l’última dècada. És la seva primera col·laboració amb La Prohibida i compta els comandaments de la producció musical amb Putochinomaricón.
La reina dels baixos fons, com a ella li agrada presumir, comença com una crítica a la falta d’oci nocturn, sector molt afectat per la pandèmia i per l’ensopiment que Samatha proposa combatre a base de ritme i de festa sense parar com mostra el videoclip amb múltiples cameos d’artistes drags d’avui.
Erotisme, abatiment i frenesí són els pilars que conformen la narrativa d’aquesta oda trista al món de la nit i de les pistes de ball com reflecteix la filmació dirigida per Fran Granada, el mateix realitzador que ja va treballar amb ella a ‘Dulce y Bautizada’, videoclip aparegut el febrer passat.
- La història Dia de la Dona: ¿Què va passar el 8 de març del 1857?
- Medicació i riscos (I) Mònica, 22 anys: "Era una adicta als ansiolítics, com una ionqui"
- Escut de les Amèriques Trump presenta l’"aliança militar" amb 17 països de l’Amèrica Llatina
- Assetjades per ser dones polítiques
- Legislació feminista La Unió Europea endureix la llei de violència digital contra les dones
