AMOR A SANT SEBASTIÀ
Alejandro Sanz presumeix de parella al Festival de Sant Sebastià
Després dels problemes de divorci de Raquel Perera, el cantant semblava feliç al Festival de cine al qual va assistir en companyia de la seva nòvia, Rachel Valdés, i la seva filla

zentauroepp55013893 alejandro sanz rachel valdes200920141459 /
Alejandro Sanz s’ha deixat veure pel Festival Internacional de Cine a Sant Sebastià acompanyat per la seva nòvia, Rachel Valdés, i la seva filla. Per descomptat, el cantant ha posat per als mitjans que hi havia als voltants amb un somriure d’orella a orella i és que, malgrat els problemes de divorci que ha tingut amb Raquel Perera, sembla que tot torna, per fi, a la normalitat.
No és la primera vegada que Rachel Valdés acudeix a un esdeveniment amb l’artista: ja els vam veure el juliol passat en un homenatge que rebia Alejandro Sanz per la seva trajectòria, a la Comunitat de Madrid. Han tornat a vessar elegància i han mostrat davant les càmeres l’estima que senten.
Notícies relacionadesTot i que els dos hi van anar mb ‘looks’ completament diferents, van formar un tàndem per als objectius de les càmeres que es trobaven en el lloc perfecte. Rachel Valdés lluïa un ‘total white’, amb pantalons cigarret, samarreta i jaqueta del mateix color, i Alejandro Sanz un ‘total black’.
La filla del cantant es va mantenir en segon pla, però, no obstant, va ser la primera a baixar del cotxe amb pantalons curts i dessuadora. Com no podia ser de cap altra manera, Alejandro Sanz va mostrar un somriure a tots els mitjans agraint la seva presència un dia tan especial per a ell.
- Bizum Bizum canvia les regles: a partir d'ara aquests enviaments estaran prohibits
- Lleig comiat d’Ancelotti que esquitxa Florentino i el vestidor
- Tribunals Els Mossos que van ajudar a escapar Puigdemont van aparcar el cotxe de la fuga el dia anterior a Arc de Triomf
- NOU MODEL DE CIUTAT El Trambesòs, tallat més de mig any per la reurbanització de la Gran Via
- Informe d’Acció Catalunya és la segona regió del món que més inversió tecnològica atrau per al sector de la salut
- ENERGIA CNMC amenaça amb multes de 60 milions i indemnitzacions multimilionàries si troba infraccions greus en l’apagada
- Entrevista Antonio Orozco: «Ningú em pot fer més mal que jo mateix, és impossible»
- Va visitar Salamanca, Valladolid, Lleó i Galícia L’estiu del Papa per Espanya a bord d’una furgoneta: així va recórrer Prevost Espanya amb una tenda de campanya
- Enxampen a la C-55 un home de 73 anys que conduïa drogat, sense carnet i amb haixix al cotxe
- Dia del Nen Hospitalitzat El 50% de nens amb una malaltia rara no tenen diagnòstic: «Per als pares, és molt inquietant»