GIRA MUNDIAL
Shakira arriba amb els seus fills al Líban
La cantant mostra la seva felicitat per visitar "la terra" de la seva família

zentauroepp44283412 colombian singer shakira arrives with her kids at the airpor180712213245 /
La cantant colombiana Shakira, d’origen libanès, va arribar aquest dijous a Beirut (Líban) per inaugurar demà el Cedars International Festival, a la regió septentrional de Bsharra.
Shakira, que estava acompanyada pels seus fills, va assegurar als mitjans que l’esperaven a l’aeroport de la capital libanesa que és "feliç de ser al Líban", ja que és "la terra" dels seus avantpassats, segons l’Agència Nacional de Notícies (ANN).
Gira mundial 'El Dorado World Tour'
Notícies relacionadesLa directora del festival, Mona Sakr, va dir a l’agència que s’espera que més de 12.000 persones acudeixin al concert demà.
Aquesta actuació de la cantant, que és filla de colombiana i de libanès, forma part de la seva gira mundial El Dorado World Tour.
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Cimera a París 26 països, entre ells Espanya, "es comprometen formalment" a desplegar tropes a Ucraïna un cop signada la pau
- Onze de Setembre Illa dissenya una Diada «oberta al món»: «Catalunya és un país ric dins de la seva diversitat»
- Xoc entre poders Illa critica la plantada de Feijóo en l’obertura de l’any judicial: «No podem desmuntar o desprestigiar les institucions»
- Òbit Giorgio Armani, el ‘rei’ de la moda italiana, mor als 91 anys
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»