TEATRE
Concha Velasco es retira dels escenaris amb l'obra de teatre 'El funeral'
"Em penso que m'acomiadaré amb aquesta obra, tinc 78 anys i em tallaré la cua", afirma
cine-de-barrio concha-velasco /
L'actriu Concha Velasco, de 78 anys, ha anunciat aquest dimecres a Valladolid la seva retirada del teatre amb la seva participació en l'obra El funeral, que s'estrena dijous en aquesta ciutat, sota la direcció del seu fill, Manuel Marsó Velasco.
"Em penso que m'acomiadaré amb aquesta obra, tinc 78 anys i em tallaré la cua", ha afirmat en una roda de premsa la veterana actriu, que ha expressat el seu desig de retirar-se "amb una funció per a tots els públics".
Concha Velasco (Valladolid, 1939) rebrà aquest dissabte la medalla de la ciutat que li entrega l'ajuntament val·lisoletà com a reconeixement a una trajectòria artística -teatre, cine, dansa i televisió- que supera els 60 anys.
- Víctor Amat, psicòleg i pare: «Els homes patim un dol de parella amb l’arribada del nadó»
- Geopolítica La guerra a l’Iran obliga Brussel·les a recuperar el discurs sobre l’energia verda
- El final de la ronda catalana Iniesta s’estrena amb victòria a la Volta
- Successos Un incendi al port de Barcelona crema contenidors de mercaderies i aixeca una gran columna de fum negre
- PSOE Sánchez reivindica davant la militància el 'No a la guerra': «Espanya actua amb coherència i no renuncia als seus principis»
