La vuitena serà l'última temporada de 'Joc de trons'
Un responsable de la cadena HBO confirma el final de la sèrie
L’actriu Emilia Clarke, en el seu paper de Daenerys Targaryen, a ’Juego de tronos’. /
La cadena HBO, segons fonts d''Entertainment weekly', ha confirmat que la vuitena serà l'última temporada de 'Joc de trons'. Després que finalitzés recentment l'emissió de la sisena i mentre es prepara el rodatge de la setena, que probablement d'estrenarà el 2017 i que tindrà set episodis (serà més curta que les anteriors), els rumors se cenyien sobre la vuitena i sobre la seva possible continuació.
Casey Bloys, president de programació de HBO, ha revelat que, desgraciadament per als seguidors de la sèrie, la vuitena serà el final de 'Joc de trons', en una decisió presa pels 'showrunners', David Benioff i Dan Weiss. "Si pogués aconseguir que en fessin més... acceptaria 10 temporades més -ha comentat Bloys-. Però ens fiem d'ells en el que ells creuen que és el millor per a la sèrie".
Aquesta vuitena temporada, que podria estrenar-se el 2018 també podria ser, com la setena, més curta del que és habitual, potser amb tan sols sis episodis, encara que sobre això encara no hi ha novetats.
- Amb la calor, arriben els mosquits: el remei que s’ha posat de moda per fer-los fora a la nit
- Cures bàsiques Renda 2025-2026: en quines comunitats pots deduir despeses veterinàries i com estalviar fins a 100 euros en la declaració
- Els consells de Maria José Valiente, psicòloga i col·laboradorada de SanaMent Maria José Valiente: "A les segones oportunitats hi arriba més una persona que ha viscut, que ha caigut i que s'ha tornat a aixecar"
- AVUI A LES 21.00 La final de la Copa del Rei
- CONEGUTS I SALUDATS Una llum al camí
