DRAMA
'Lo mejor de mí', emocions fortes

Emocions fortes Lo mejor de mí_MEDIA_2
Les pel·lícules basades en llibres de Nicholas Sparks són com les cançons de Georgie Dann: totes són iguals, i això és el que agrada als seus seguidors. Inclouen un idili captivador i una sèrie d'obstacles insalvables com ara malalties, accidents, pares malvats o des-astres naturals; també hi surten petons sota la pluja, capvespres i gronxadors penjats dels arbres. Tot molt kitsch. Aquesta última no és ni la millor ni la pitjor d'elles, només és la nova. Això sí, els seus 15 minuts finals arriben a cotes mai vistes d'histèria melodramàtica. N'esteu avisats. N. S.
Michael Hoffman
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Genealogia ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Mor Margot Friedländer, supervivent de l’Holocaust
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’